Róluk

2007.07.11. 17:38 :: Pisti - A.N.I.F.

24.  Róluk

 

Elindultam az úton,

De a célba nem értem

Hol veszhettem én el?

Megölt engem az unott

 

Társadalom. Senkit sem

Érdekel más, mint kicsiny

Magánya, és mint mindig

Le se szarja, hogy MINKET,

 

Embereket figyeljen,

Problémákat kutasson,

S társaira is hasson,

Mindet megnevelje.

 

Pedig nemes feladat,

Hogy tompa szellemeket

Sötét kútból emeljen

A világos magasba.

 

Rég ezek vesznek körül,

S húznának vissza mélyre,

S mind azt gondolja éppen:

Hogy én vagyok az őrült!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pisti.blog.hu/api/trackback/id/tr58116170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása