Versek

Az összes versem összegyűjtöttem egy helyre. Keletkezés sorrendjében. A maga összes hibájával.

Linkblog

Lusta vasárnap este

2007.07.11. 17:04 :: Pisti - A.N.I.F.

3. Lusta vasárnap este

 

December elején, elválás után

Szívem az új szerelemre nyitva áll.

Lelkem mégis a romjaiban hever,

Egy szép leányra vár, kiről már eszem

 

Tudja nagyon jól, ha enyém lesz, sok-sok

Szenvedés lészen az, mi majdan rám vár.

Ám nem ez nekem, s szívemnek legfőbb gondom,

Bár ez lenne édes kín szenvedésim ágyán.

 

Itt vagyok most védtelen.. szívem számára

A fehér tálcán áll. s télnek idején semmi

Sincs mi mosolyán kívül szívem szájára

Őszinte, tiszta mosolyt bírna venni.

 

E csodás lány felől első látásra semmit

Sem éreztem, másfél évig szint’ észre sem

Vettem. ám bizony, ahogy távozni kezdett

Szívemről a bús-rózsaszín köd, megint

 

Kis időre boldog lettem. ismét színezte

Rózsa színére szemem ködös fátyolát

Cupido nyila új nevet hímezvén

Szívem fatörzsébe az előzőre rá.

 

Volt egy hét hol szívem ismét bizakodást

Nyert, s hol csak az enyhe aggódás környezte

Fejemet, minek oka szakítás terhe.

Ő volt ki, nehéznek hitt döntésen rágván

 

Magamat, erőt adott továbbmennem.

De most itt vagyok, s e héten hozzá eddig

Eljuttatni szívem üzenetét nem ment

Sehogy se. Ez most ami búval telít.

 

Így borult mára teljes sötétségbe

Lelkem világtól elzárt napsugára.

Várva azt a csodát, amely életembe

Visszahozza szerelmet, mi szívem boldogsága.

 

Így áll hát most lelkem búskomorsága

Sötét a múlt, sötét jelen, ködbe vész

Baljós jövőm.. Kell-e ennél több gond a vállra?

Szerelem tüze a fény az alagutam végén.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pisti.blog.hu/api/trackback/id/tr97116121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása