Versek

Az összes versem összegyűjtöttem egy helyre. Keletkezés sorrendjében. A maga összes hibájával.

Linkblog

Magam alatt

2007.12.07. 20:44 :: Pisti - A.N.I.F.

39. Magam alatt

 

Üdvözlöm! Én nem kutatom.

Elsuttogom, nem kántálom,

Megismertem, nem tüzeltem,

Most összevarrom, s széttépem.

Nem zavarok, csak figyelek,

S magam alá temetkezem…

 

Magam, magam alatt vagyok,

S gondjaim oly’ hatalmasok!

Nagy, nagyon hatalmas okok.

Vajon csak nekem oly’ nagyok…?

 

Ki az, ki velem osztozik?

Ki az, ki engem elmozdít?

Szedd, szedd már össze magadat!

Könnyű az, ha jön az áradat,

S csak nem nyitja ki záradat

Semmi, semmi, semmi…

 

Kiálts most egy hatalmasat,

Hadd repedjenek a falak!

De szó fönnszakad, hang bennakad,

Ajtó mögött ősz bárd: liheg.

Hangjában ezüst kard figyel:

Lesújt, agyonnyom, most véged…

 

Futnék, ütnék, kiáltanék,

Mert érzem, érzem itt a vég!

Mindenütt csak szenvedés ül,

S szívem lassan elsötétül…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pisti.blog.hu/api/trackback/id/tr17256297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása